Reviews van beauty producten

Disney, NBCUniversal, ViacomCBS, de National Basketball Association en de National Football League breiden deals uit om Snapchat van korte inhoud op maat te voorzien, wat het hernieuwde momentum van het platform onderstreept.

Snap, dat de app voor kortstondige berichten maakt, heeft donderdag de meerjarige deals onthuld, samen met een golf van originele series en een baanbrekende nieuwsfunctie genaamd “Happening Now” die The Washington Post, Bloomberg en ESPN als partners beschouwt. Maggie Suniewick, president van NBCUniversal Digital Enterprises, zei in een e-mail dat Snapchat “een merkveilige omgeving was waar we miljoenen nieuwe kijkers kunnen bereiken.”

 

Snapchat’s bevestiging van zichzelf in entertainment en nieuws komt als een potentiële concurrent, Quibi, een app die korte shows aanbiedt die zijn ontworpen voor weergave op telefoons, en probeert zich te hergroeperen na een rampzalige aankomst in april. Een week nadat het live ging, viel Quibi uit de lijst van de 50 meest gedownloade gratis iPhone-apps in de Verenigde Staten. Op donderdag stond het op nummer 285.

De beste beauty producten vind je op 10beste.com

Jeffrey Katzenberg, de Hollywood-mogul achter Quibi, gaf de schuld aan de pandemie van het coronavirus voor zijn moeilijke start, maar sinds de shutdowns begonnen, hebben mensen meer tijd doorgebracht op platforms zoals Snapchat en TikTok, een app voor het maken en delen van korte video’s. Snap zei in april dat dagelijks actieve gebruikers sneller waren gegroeid dan verwacht en 229 miljoen mensen bereikten. Ter vergelijking: Twitter had ongeveer 166 miljoen. Snap zei dat de tijd die werd besteed aan het kijken naar de originele shows de afgelopen maanden was verdubbeld in vergelijking met een jaar eerder.

 

Snap verkoopt advertenties van zes seconden die niet kunnen worden overgeslagen voor zijn originelen. Het bedrijf, gevestigd in Santa Monica, Californië, introduceerde scriptprogramma’s en docuseries in 2018 en shows zonder scripts in 2016. “The Rundown”, een E! Nieuwsserie, vierde net zijn 500ste aflevering. Afleveringen voor shows met scripts duren doorgaans vijf minuten, met acht tot twaalf afleveringen in een seizoen.

 

Onder de uitgebreide N.F.L. deal, de competitie zal het aantal van wat het noemt “bijna real-time” hoogtepunten shows op Snapchat verdrievoudigen. De competitie blijft Snapchat het hele jaar door voorzien van andere videoprogramma’s en ontwikkelt lenzen en filters met augmented reality die zijn gekoppeld aan specifieke teams en evenementen, waaronder de Super Bowl. Bekijk ook de beste reviews van beauty producten voor een leuke deal.

 

De programmering van Snap legt de nadruk op inclusie en nieuwe hulpmiddelen voor het vertellen van verhalen, met name augmented reality-lenzen. Een doorlopende serie zonder scripts, “Nikita Unfiltered”, speelt de transgender beauty influencer Nikita Dragun. Op donderdag aangekondigde shows zijn onder meer “Coach Kev”, aangekondigd als een dagelijkse dosis “positiviteit en wijsheid” van de komiek Kevin Hart, en “Life by the Horns”, een docuserie over Ezekiel Mitchell, een Afro-Amerikaanse stierenruiter.

 

Scriptshows die naar Snapchat komen, zijn onder meer ‘Frogtown’, over een volledig vrouwelijke skate-crew (geregisseerd door Catherine Hardwicke van ‘Twilight’) en ‘Action Royale’, over een tiener die een ondergrondse gokring voor e-sports start.

Het vergelijken van beauty producten

“We worden steeds beter in programmeren,” zei Sean Mills, de contentchef van Snap, telefonisch. ‘Het gaat niet om de duur van een aflevering. Het gaat niet om de beeldverhouding. Het gaat er niet om hoeveel sterren je hebt. Het is hoe je het verhaal vertelt en hoe goed je je publiek kent. ” 10beste deals gaat ook niet om beeldverhouding.

 

 

De heer Mills weigerde veel details te geven over de bedrijfsovereenkomsten die Snap onthulde, inclusief hoe lang “meerjarig” betekende. (‘Minstens twee’, zei hij.) Alle deals vragen om uitgebreide programmeringsverplichtingen. Zo heeft Disney al lang een overeenkomst met Snap die exclusieve inhoud van ESPN dekt; de nieuwe deal heeft ook betrekking op eigendommen die eigendom zijn van Disney, zoals ABC en Freeform, een kabelkanaal gericht op jongvolwassenen, evenals niet-gespecificeerde Disney-franchises.

 

Onder de uitgebreide N.F.L. deal, de competitie zal het aantal van wat het noemt “bijna real-time” hoogtepunten shows op Snapchat verdrievoudigen. De competitie blijft Snapchat het hele jaar door voorzien van andere videoprogramma’s en ontwikkelt lenzen en filters met augmented reality die zijn gekoppeld aan specifieke teams en evenementen, waaronder de Super Bowl. Bekijk ook de beste reviews van beauty producten voor een leuke deal.

 

 

Blake Stuchin, vice-president van de competitie voor de ontwikkeling van digitale media, zei dat 70 procent van de Snapchat-gebruikers die N.F.L. inhoud is jonger dan 25 jaar. Jongere fans aanspreken is cruciaal voor de toekomst van de competitie. Snapchat bereikt meer 13- tot 34-jarigen in de Verenigde Staten dan Facebook of Instagram, volgens openbare gegevens van de bedrijven.

 

“We willen onze fans ontmoeten waar ze al zijn, of dat nu betekent dat ze zeker moeten weten dat er een game op komst is, of dat ze meer vertellen over een favoriete speler of dat ze creatieve tools krijgen om zichzelf te uiten”, aldus Stuchin.